Lista obecności
14 października 2019Elektroniczna lista obecności to narzędzie niezwykle przydatne w każdej nowoczesnej firmie. Szczególnie w przypadku, gdy zatrudnia ona większą ilość osób. To niezwykle funkcjonalne rozwiązanie, które pozwala zbierać i przechowywać informacje na temat liczby przepracowanych godzin, obecności i absencji pracownika. Lista obecności online pozwala także na szybką kontrolę tego, kto aktualnie znajduje się w pracy.
Lista obecności – program stworzony dla Twojej firmy
Technology tworzy oprogramowanie dostosowane do potrzeb firm XXI wieku. Każdego klienta traktujemy indywidualnie, dopasowując nasze produkty do jego preferencji. Przykładem tego jest Lista obecności – program stworzony przez naszych specjalistów, który ma za zadanie ułatwić pracę działu HR, a także zapewnić większą kontrolę przełożonym.
Rejestracja obecności w pracy może być prosta i zajmować wyłącznie kilka chwil. Wystarczy aplikacja Lista obecności, aby pracownik mógł z łatwością potwierdzić swoją obecność w firmie.
Elektroniczna lista obecności to same korzyści
Lista obecności prowadzona online ma dużą przewagę nad jej klasyczną, papierową formą. Ręczne podpisywanie listy nie tylko zajmuje czas, ale także jest uciążliwe, nie wspominając o tym, że dokumenty te trzeba w odpowiedni sposób przechowywać. Poznaj korzyści, jakie daje Ci elektroniczna lista obecności.
- Rejestracja obecności w pracy zajmuje tylko kilka sekund.
- Lista obecności z godzinami pracy jest dostępna online z każdego miejsca na ziemi.
- Nie musisz przechowywać tysięcy dokumentów – wszystkie dane są zebrane w jednym miejscu.
- Możesz z łatwością wyeksportować listę obecności do programu Excel.
- Masz szybki dostęp do danych na temat obecnej i archiwalnej obecności pracownika w firmie.
- Poziomy dostępu do poszczególnych danych mogą być przydzielane zgodnie z wewnętrzną strukturą firmy.
- Lista godzin online pozwala nie tylko na oszczędność czasu, ale także papieru – wybierając to rozwiązanie przyczyniasz się do ochrony środowiska.
Łatwa rejestracja i zarządzanie czasem pracy
Program Lista obecności i elektroniczna ewidencja czasu pracy to rozwiązania przygotowane specjalnie z myślą o dużych i średnich firmach. Znacząco ułatwiają one pracę działu HR, a także pozwalają przełożonym na kontrolę tego, czy ich pracownicy wywiązują się ze swoich obowiązków.
Program z elektroniczną listą przepracowanych godzin to tylko jedno z usprawnień, jakie proponujemy naszym klientom. W ramach Systemu rejestracji i ewidencji czasu pracy online dostępne są moduły takie jak: Harmonogramy i Harmonogramy pracownika, Kontrola czasu pracy, Forma zatrudnienia, Odbiór nadgodzin, Urlopy, Raporty i integracja oraz Panel kontrolny.
Zapraszamy do zapoznania się z ofertą oraz do kontaktu z nami. Chętnie przygotujemy program w 100% dopasowany do potrzeb Twojej firmy.